Jsme zavedená česká strojírenská společnost s více než 80 zaměstnanci, která se zaměřuje na spojení pokročilých technologií a konstrukčních inovací.

Pracujeme s řadou technologií včetně obrábění, zpracování nekovových materiálů (např. plastů atd.), 3D tisk, slévárenství. Výroba je zakázkového charakteru, což přináší našim zaměstnancům příležitost pracovat na různorodých projektech napříč různými obory průmyslu. 

Jedním z našich nejnovějších úspěchů je vývoj plně autonomního vrtulníku (R-UAV) SKYSPOTTER 152. Tento bezpilotní systém je vybaven pokročilými senzorovými technologiemi, které mu umožňují efektivně zvládat i ty nejnáročnější úkoly, čímž představuje revoluční pokrok v oblasti bezpilotních leteckých systémů. 

Do našeho týmu hledáme zkušeného kandidáta na pozici

 

Referent nákupu a logistiky

 

Co Vás na pozici čeká: 

  • Zajišťování nákupu materiálu a komponentů pro jednotlivé zakázky
  • Zajišťování externích kooperací pro výrobní úseky
  • Jednání o cenách a dodacích podmínkách
  • Hodnocení nabídek, kvality a spolehlivosti
  • Vystavování a správa objednávek, kontrola faktur
  • Komunikace s výrobou při plánování potřeb materiálu a kooperací
  • Kontrola a optimalizace skladových zásob ve spolupráci se skladem
  • Řešení reklamací při nesrovnalostech v dodávkách, zpoždění, nekvalitě atd.
  • Rychlá reakce na nečekané situace, např. výpadky materiálů, změny v objednávkách
  • Hledání alternativních zdrojů
  • Identifikace příležitostí k úsporám a zlepšování
  • Udržování dlouhodobých vztahů s dodavateli a obchodními partnery
  • Aktivní vyhledávání a rozvoj nových dodavatelů
  • Pravidelná analýza nákupních cen, dodacích lhůt a kvality dodávek
  • Sledování aktuálních trendů cen surovin

 

Na pozici budete potřebovat:

  • SŠ/SO nejlépe v technickém oboru
  • Výborná znalost AJ podmínkou, výhodou NJ
  • Praxe v oblasti nakupování nebo kooperací nutná, výhodou zkušenost s obchodem s Čínou
  • Orientace ve výkresové dokumentaci a základní znalosti výrobních procesů
  • Komunikační a vyjednávací dovednosti
  • Analytické schopnosti pro hodnocení nabídek
  • Práce s ERP systémy a pokročilá znalost MS Office

 

Co můžeme nabídnout:

  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní doba
  • Profesní rozvoj v oblasti nakupování a technologií
  • Prostředí stabilního zaměstnavatele

 

Místo výkonu práce: Liberec

Termín nástupu: možný ihned

Kontakty

MODELÁRNA LIAZ spol. s r.o.
Kamenická 743
463 12 Liberec  XXV-Vesec
Czech Republic

Tel.: +420 480 480 911
E-mail: info@modelarna-liaz.cz

Strategie a politika společnosti

 

Certifikáty ISO ke stažení

ISO 9001:2015

    

ISO 14001:2015

    


ZDE NÁS NAJDETE: