Jsme zavedená česká strojírenská společnost s více než 80 zaměstnanci, která se zaměřuje na spojení pokročilých technologií a konstrukčních inovací.
Pracujeme s řadou technologií včetně obrábění, zpracování nekovových materiálů (např. plastů atd.), 3D tisk, slévárenství. Výroba je zakázkového charakteru, což přináší našim zaměstnancům příležitost pracovat na různorodých projektech napříč různými obory průmyslu.
Jedním z našich nejnovějších úspěchů je vývoj plně autonomního vrtulníku (R-UAV) SKYSPOTTER 152. Tento bezpilotní systém je vybaven pokročilými senzorovými technologiemi, které mu umožňují efektivně zvládat i ty nejnáročnější úkoly, čímž představuje revoluční pokrok v oblasti bezpilotních leteckých systémů.
Do našeho týmu hledáme zkušeného kandidáta na pozici
Referent nákupu a logistiky
Co Vás na pozici čeká:
- Zajišťování nákupu materiálu a komponentů pro jednotlivé zakázky
- Zajišťování externích kooperací pro výrobní úseky
- Jednání o cenách a dodacích podmínkách
- Hodnocení nabídek, kvality a spolehlivosti
- Vystavování a správa objednávek, kontrola faktur
- Komunikace s výrobou při plánování potřeb materiálu a kooperací
- Kontrola a optimalizace skladových zásob ve spolupráci se skladem
- Řešení reklamací při nesrovnalostech v dodávkách, zpoždění, nekvalitě atd.
- Rychlá reakce na nečekané situace, např. výpadky materiálů, změny v objednávkách
- Hledání alternativních zdrojů
- Identifikace příležitostí k úsporám a zlepšování
- Udržování dlouhodobých vztahů s dodavateli a obchodními partnery
- Aktivní vyhledávání a rozvoj nových dodavatelů
- Pravidelná analýza nákupních cen, dodacích lhůt a kvality dodávek
- Sledování aktuálních trendů cen surovin
Na pozici budete potřebovat:
- SŠ/SO nejlépe v technickém oboru
- Výborná znalost AJ podmínkou, výhodou NJ
- Praxe v oblasti nakupování nebo kooperací nutná, výhodou zkušenost s obchodem s Čínou
- Orientace ve výkresové dokumentaci a základní znalosti výrobních procesů
- Komunikační a vyjednávací dovednosti
- Analytické schopnosti pro hodnocení nabídek
- Práce s ERP systémy a pokročilá znalost MS Office
Co můžeme nabídnout:
- Motivující mzdové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- Profesní rozvoj v oblasti nakupování a technologií
- Prostředí stabilního zaměstnavatele
Místo výkonu práce: Liberec
Termín nástupu: možný ihned
Kontakty
MODELÁRNA LIAZ spol. s r.o.
Kamenická 743
463 12 Liberec XXV-Vesec
Czech Republic
Tel.: +420 480 480 911
E-mail: info@modelarna-liaz.cz
Strategie a politika společnosti
Certifikáty ISO ke stažení
ISO 9001:2015
ISO 14001:2015
ZDE NÁS NAJDETE: